شولتس ادعا کرد: روسیه هرگز برای صلح تلاش نکرد کشته‌شدن سه نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه | شمار کشته‌های تل‌آویو به ۱۱ تن رسید خانواده اسرا: نتانیاهو تبادل اسراء را بپذیرد | جان اسرا درخطر است واکنش نتانیاهو و سران اسرائیل به کشته شدن هشت نظامی رژیم صهیونیستی در رفح ارتش یمن دو کشتی عازم اسرائیل را غرق کرد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) قاضی‌زاده هاشمی در میزگرد اقتصادی: خط فقر مطلق را اصلاح می‌کنیم | پیش‌بینی نظام جبران پورمحمدی: برنامه ششم زیر ۳۰ درصد اجرا شده است + فیلم دیدار علی باقری و رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه یورش پلیس سوئد به تجمع حامیان فلسطین در استکهلم نحوه هلاکت ۸ نظامی اسرائیلی به روایت رسانه‌های عبری واکنش روسیه به بسته جدید تحریمی انگلیس حمید نوری کیست؟+بیوگرافی زلنسکی: برای پایان جنگ، به مسکو پیشنهاد مورد توافق بین‌المللی ارائه می‌دهیم الحوثی: پیام حج، کمک «صادقانه» به ملت فلسطین است حمله موشکی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی رژیم صهیونیستی + فیلم «کامالا هریس» از اعطای کمک ۱.۵ میلیاردی آمریکا به اوکراین خبر داد پورمحمدی: مشی نظام تحمل و مدارا بود | آن‌ها خشونت را شروع کردند پزشکیان: صدای اقوام در ریاست‌جمهوری خواهم بود اذعان ارتش رژیم اسرائیل به هلاکت ۸ نظامی صهیونیست در رفح جلیلی: حجاب و فیلترینگ، پاسخ فرهنگی دارد نه امنیتی + فیلم
سرخط خبرها

سازمان ملل: ساکنان غزه در چرخه مرگ، ویرانی و بیماری زندگی می‌کنند | شهادت ۱۷۸ تن در بمباران روز گذشته (۱۱ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۷۷۸۳
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
سازمان ملل: ساکنان غزه در چرخه مرگ، ویرانی و بیماری زندگی می‌کنند | شهادت ۱۷۸ تن در بمباران روز گذشته (۱۱ آذر ۱۴۰۲)
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت: تعداد زیادی در ساعاتی پیش (دیروز جمعه) کشته و زخمی شدند. به خانواده‌ها دوباره دستور تخلیه داده شد و امید‌ها از بین رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، مارتین گریفیث، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه گفت که هیچ مکان امنی برای ساکنان نوار غزه وجود ندارد و آن‌ها در چرخه‌ای از مرگ، ویرانی و بیماری زندگی می‌کنند.

وی گفت: «تعداد زیادی در ساعاتی پیش (دیروز جمعه) کشته و زخمی شدند. به خانواده‌ها دوباره دستور تخلیه داده شد و امید‌ها از بین رفت.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی، وفا، گریفیث افزود که هفته گذشته نشان داد که «وقتی سلاح‌ها ساکت هستند» چه اتفاقی می‌افتد، و وضعیت در خان یونس یادآور تکان‌دهنده‌ای است از آنچه در صورت خاموش نبودن سلاح‌ها اتفاق می‌افتد.

وی اشاره کرد، تمامی ساکنان نوار غزه در راس‌شان کودکان، زنان و مردان در دومین ماه از جنگ اشغالگران علیه غزه در رعب و وحشت به سر می‌برند.

گریفیث بر افزایش کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه و دستیابی به آتش‌بس انسانی تاکید کرد.

این اظهارات در حالی است که خبرگزاری فلسطین از شهادت ۱۷۸ تن و زخمی شدن ۵۸۹ تن دیگر که اکثر آن‌ها کودک و زن بودند، در بمباران روز جمعه رژیم صهیونیستی خبر داد. روز جمعه، ارتش اشغالگر رسماً از آغاز مجدد درگیری‌ها خبر داد و از «فعال شدن مجدد آتش درگیری» " در نوار غزه صحبت کرد.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که نیرو‌های صهیونیست از ورود کامیون‌های کمک رسانی از مصر از طریق گذرگاه زمینی رفح جلوگیری کردند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->